Hyundai Tuscon TOUR de POLOGNE nr 144 – Ceramic Pak

Jeden z 500 sztuk – nr 144 Hyundai Tucson Tour de Pologne to nawiązanie do nazwy największej i najbardziej prestiżowej imprezy kolarskiej w Polsce i wiąże się z podjęciem współpracy firmy Hyundai z organizatorem wyścigu, polegającej na dostarczeniu floty samochodów do obsługi logistycznej tego wydarzenia. Co więcej, nagrodą główną przewidzianą dla zwycięzcy wyścigu jest właśnie Hyundai Tucson w edycji limitowanej Tour de Pologne. Oprócz specjalnego oznakowania, Hyundai Tucson w edycji limitowanej wyróżnia się bogatym wyposażeniem, jak m.in. panoramiczne okno dachowe, skórzana tapicerka, podgrzewane i wentylowane fotele, system monitorowania martwego pola (BSD), ostrzegania o ruchu poprzecznym przy jeździe tyłem, utrzymywania pasa ruchu (LKAS), a także aktywna maska, światła mijania LED, nawigacja z radiem cyfrowym DAB i 8-calowym ekranem dotykowym, dostępna z programem darmowych aktualizacji Map Care. Biały przepiękny SUV jeździł chwilę jako DEMO w salonie – szybko się sprzedał, niestety został nieodpowiednio przygotowany do wydania. Masa hologramów i zarysowań zostawiona po polerowaniu przez magików. Tuscon przeszedł wieloetapowe czyszczenie z dwuetapową deironizacją lakieru, następnie wyprowadzony lakier dostał bardzo dobrą ochronę lakieru od Gtechniq. Mocno zabrudzona tapicerka skórzana została doczyszczona i odpowiednio zabezpieczona. Limitowane dywaniki zostały wyprane, komora silnika została doczyszczona i odpowiednio zabezpieczona by przywrócić wygląd salonowy. Oczywiście sesja końcowa dzięki Kozackie Samochody